M. Jankovcová: Rozhovor se židlí

10.11.2011 10:52

N: Odkud jste?

Ž: Můj majitel, pan Novák, mě koupil v Ikee.

N: Je na vás hodný?

Ž: Já jsem židle od počítače. Někdy si vezme i jídlo a celou mě umaže.

N: A umyje vás?

Ž: Jen to setře utěrkou! Pak si ke mně sedne a zase hraje hry.

N: Přála by jste si jiného majitele?

Ž: Ani ne! Pan Novák není ani tak těžký, takže mě nebolí nohy, když na mně sedí!

N: Máte v domě kamarádku?

Ž: Ano!!! V obývacím pokoji je pohovka a o patro výš je moje sestra, ale moc se nevídáme, protože jak už jsem řekla, je o patro výš.

N: Máte nějaké tajné přání?

Ž: Přeji si abych byla měkkoučká a aby na mně jednou seděl třeba sám prezident!

N: Už na vás seděl někdo významný?

Ž: Ne, bohužel! Ale myslím si, že jsem docela hezká (akorát bych asi potřebovala nový nátěr), takže by na mně někdy někdo významný zasednout mohl!

N: Máte nějakou „schopnost“?

Ž: Můžu mít různé polohy: nahoru, dolů a opěradlo se dá stlačit dozadu.

N: Děkuji za rozhovor!

Ž: Nemáte zač. Ráda jsem odpověděla! (M. Jankovcová, 8. B, 13 let)