H. Beulakker: Cyklokurz

26.06.2013 15:03

Cyklokurz 2013 byl skvělým zážitkem, díky němu jsem získal řadu nových zkušeností a hlavně jsem se dobře pobavil. Když jsme v úterý 4. 6. 2013 ráno vyráželi od SK Rakovník, byli jsme všichni plní sil, takže cestu na Vojtův Vojtův mlýn, kde jsme měli ubytování, jsme zvládli vcelku v pohodě. Po dojezdu na "Vojťák" jsem se rozdělili do skupin ( já byl ve 2. skupině s panem učitelem Chytrým ), naobědvali se a vyrazili na další cestu. Když jsme se vrátili, tak jsme šli unavení na večeři, pak se umýt a jít v 22:00 spát. (večerku jsme měli ve 22:00 hodin). Druhý den po snídani jsem vyrazili na další výlet, jezdili jsme převážně po silnici, ale určitě jsme nevynechali "polňačky". Byly to úmorné cesty lesem plné bláta a roští. Bylo ale také vidět, že se pan učitel orientuje a to nám dodávalo pocit bezpečí  

Odpoledne jsme vyrazili na hrad Krakovec, u kterého jsme si dali limonádu a zase jsme si odpočinuli. Přeci jen kilometry v nohách jsme začínali cítit víc a víc. Třetí den byl nejnáročnější, neboť v plánu byl celodenní výlet do Chyše (takže další desítky kilometrů v nohách). Cesta do Chýše a zpět byla úžasná - až na ty 3 hrozné kopce. Ujeli jsme je však s přehledem, tlačit kolo jsem musel jenom jednou :)