N. Vondrušková: Vysvědčení

19.02.2015 15:06

Vysvědčení se mi moc  líbilo. Bylo lepší, než na prvním stupni. Moji rodiče byli velice spokojeni, oba dva. Říkali, že to ani nečekali, takové pěkné vysvědčení, a to hlavně kvůli tomu, že jsem přestupovala z jiné školy Říkali mi, že je to nové prostředí, jiní učitelé a jiné vyučování. A popravdě začátky pro mě byly těžké.

Ukazuji ho babičce a dědovi, prababičce a mojí tetě. Po každé za něj dostanu nějakou tu "korunu" :) S rodiči za vysvědčení chodíme na večeři. 

Známkování je určitě důležité, protože alespoň vidíme, co v nás je a co jsme se naučili a hlavně, jestli nám to do hlavy "nalezlo"!

A samozřejmně je důležité i pro naše rodiče.Vidí, že do školy nechodíme jen tak :)

Moji rodiče mě a mého bratra nikdy netrestají za špatnou známku. Jen nám říkají, aby jsme si to opravili a snažili se  známkyzlepšit. A pomáhají nám s učením, když něco nevíme nebo nechápeme.